Esports: нова сфера ставок, що розмахує Іспанію

Чи чули ви про електронні види спорту, або його абревіатурні esports? Ну, це скоро стане риторичним питанням. Індустрія Esport входить повільно, але безпечна в розважальній галузі, а перші сигнали показують, що це може бути більшим і більш стійким, ніж Bitcoin, який нещодавно викрав всіх власників. Ставши професійним гравцем: це здавалося неможливим мріям для більшості молодих людей, але вона швидко стає добре оплачуваною роботою, незважаючи на презирство великих поколінь. Громадська увага до ігрових подій також зростає з безпрецедентною швидкістю.
Спортивний стадіон Поділитися на Pinterest

Які esports?

Електронні види спорту ... Почекайте, що? Чи звучить ім'я звуку? так, Esports це саме те, що ви уявляєте: люди, які збираються грати в комп'ютерні ігри. Однак турніри зараз законодавча та відзначаються у великих стадіонах, з ентузіазмом онлайн-аудиторією, яка становить мільйони. Як ви можете собі уявити, матчі є телевізовані через живі передачі. Є також великі екрани на стадіонах, які показують, що відбувається на екрані кожного комп'ютера, тому що, без сумніву, бачачи гравців просто, щоб вводити ваші ПК були б дуже нудно.

Спорт шахів

Є великі дискусії щодо цих видів спорту та етикетки, яку вони повинні носити, особливо в Сполучених Штатах та у Сполученому Королівстві. Багато експертів стверджують, що це не можна назвати спортом у тій самій лінії, що і спортивні дисципліни, які потребують фізичної майстерності та спеціального навчання ...

Так само Ті самі аргументи були захищені, що в їхньому дні відбулося проти шахів, тепер офіційно визнано спортом У більшості країн ЄС, до речі, дебати, яка була розжарювання протягом десятиліть.

Більшість міркувань на користь шахів (за даними останньої лондонської шахової конференції) також стосується електронних видів спорту. Звичайно, конкурентні ігри - це досить нове явище, тому це, ймовірно, витратить багато часу, перш ніж вони будуть встановлені, або що люди думали кілька років тому.

Коротка історія

Сьогодні конкурентні ігри сильно пов'язані з Південною Кореєю, хоча насправді почалася в США. UU більше чотирьох десятиліть тому. Перша відома конкуренція для відеоігор, Олімпійські ігри міжгалактичної космічної війни, відбулися в Стенфордському університеті, а Гранд-приз - однорічна підписка на прокатні камені.

У наступні десятиліття кілька турнірів різних масштабів було зроблено по всьому світу, оскільки комп'ютери та відео-консолі почали поступово приступити до нашого способу життя.

Точний Чемпіонат світу Nintendo 1990 Навіть відзначив свої фінали у універсальних студіях Голлівуду У Каліфорнії. Британські програми Гемумастер y Поганий вплив Вони були частиною перших спроб популяризації конкурентних зіткнень для широкої громадськості.

Однак речі дійсно почалися після зміни століття, і так, ви здогадалися, Південна Корея зіграла фундаментальну роль. Поліпшення підключення до Інтернету в ці роки значно збільшили потенціал професійних ігор, тоді як Міністерство культури, спорту та туризму несе відповідальність за регулярні та просюдженні електронних видів спорту.

Швидке зростання промисловості призвела до збільшення суми призів та ставок на допомогу на міжнародних змаганнях. Гра, яка до тих пір була лише хобі, раптом стала повною роботою. Раптом, НРДС були найпопулярнішими хлопчиками в околицях.

Важливим пунктом перегину було прибуття twitch.tv у 2011 році. Платформа передачі відео вдалося збільшити кількість щомісячних відвідувачів з 20 мільйонів у 2012 році до вражаючого 45 мільйонів протягом третього кварталу 2013 року. Це призвело до пізньої покупки Amazon, яка перетворила Twitch.tv в одне з більших джерел Інтернет-трафіку.

Майбутнє

Ми вже говорили досить про минуле, це потенціал для зростання, який робить еспорти настільки важливим у довгостроковій перспективі. ПК ігри дуже популярні серед молодших людей, особливо тисячоліття, що створює міцну базу вентилятора з зростаючим доходом. Бум з Twitch.tv взяв, не мав прецедентів, і не очікується скоро зменшення. Глобальний дохід збільшився більше 3,5 разів у період з 2012 по 2016 роки, а прогнози показують, що до 2020 року індустрія Esport очікується, що понад 1500 мільйонів доларів на рік з аудиторії 500 мільйонів людей.

Esports глобальних доходів та глядачів, що породжує

Таким чином, це призводить до конкурентоспроможних ігор, порівнянних з багатьма іншими встановленими видами спорту; Фактично, за деякими доповідями, очікується, що вони перевищить багато з них протягом наступних п'яти років. Нещодавно, інтернет-революціонізований, коли повідомлялося, що Фінал чемпіонату світу Ліга Легенд Вони мають глядачів, що перевищує кінець НБА. Індивідуальні гравці вже виграють мільйони грошей у призах на рівні, порівнянні з спортом, такими як теніс. Детальніше приватні інвестори, організації та навіть футбольні клуби - спонсоруючі команди та асоціації.

Корупція в Starcraft

Є й інші схожість з професійними видами спорту, які не настільки позитивні. Корупція - це зростаюча загроза для цифрового поля: відбулися відомі справи, як це може бути Скандал матчів Star Craft У Південній Кореї, поки "Counter Strike: Go" Це була новина в США. UU, коли було виявлено, що неповнолітні можуть ставити ставку на матчі Esport. Ці проблеми, здається, були вирішені сьогодні, але Боротьба з нелегальними практиками та забезпеченням міжнародних стандартів є однією з важливих перешкод, які повинні подолати в найближчі роки esportsОсобливо, якщо місце прагне до Олімпійських ігор.

Іспанія та його місце в світі есп.

Іспанська асоціація відеоігор Esport

Європа є одним з найактивніших регіонів, коли мова йде про інвестування в ESPROS, навіть якщо розмір ринку з точки зору послідовників все ще є щось за Азією та Північною Америкою.

Однак Франція, здається, веде дорогу на регіональному рівні: головним чином Світовий електронний кубок спорту І це вживає активних заходів для регулювання електронних видів спорту, визнаючи їх національним видом у 2016 році.

Як ви можете собі уявити, Найбільш професійні рейтинги гравців переважають корейські та китайські представники, Але ви також знайдете чудові німецькі, болгарські, словацькі, шведські, фінські, польські та французькі гравці. Зі свого боку, Іспанія продовжує відігравати важливу роль у зростанні еспортів, з спонсорами розміру телефона, водафон та помаранчевого та обсягу бізнесу 2735 мільйонів, займаючи восьму позицію світового рейтингу.

Ставки в esports

Ви запитаєте себе, як ставки працюють над esports. Ну, чесно, це не відрізняється від звичайних інтернет-спортивних ставок. Відтепер прямі ставки за результатами сторін, здається, переважають, хоча Ставки на переможцю конкурсу пропонує відносно кращі повернення.

Також у вас є можливість зробити ставку на підсумку, що буде значною мірою залежати від гри, тому краще розуміння цього потрібно. З цього, немає багато паралельних ставок, і Фентезі Ліги Вони майже не існує. Коефіцієнти працюють саме так, як у будь-якій спортивній події: вони відображають вірогідність того, що брокер ставок дав певний результат. Це залежить від вас, щоб зробити свої дослідження та вирішити, чи є шанси високими чи ні.

Більшість змагань Esport включають індивідуальну участь або команду, і вже є база даних з статистикою та аналізом гравців. Всередині великих ігор, які ви можете зробити ставку, це Ліга Легенд, Традиційно найпопулярніша назва, або DOTA II, без сумніву, найбільш присутні, коли справа доходить до турнірних призів.

Тим часом, Blizzard Software Giants додавши Затримка, Starcraft II, Камінь та інші назви. І звичайно, Контрудар А решта шутерів першої особи пропонують деякі з найбільш інтенсивних предметів. Заклик y Обманювати Вони є іншими популярними варіантами ставки, але як у спорті, Краще звернути вашу увагу на гру, з якою ви знайомі.

Майбутнє ігор, esports

Зростаюча популярність esports, безумовно, залишить сильну марку в грі найближчим часом, оскільки технологія прогресує, зокрема Віртуальна реальність казино, Ель Стадіон Блекджек y до ia Вони лише деякі з речей, які будуть входити в гру і більше. І ... це не дуже погано, ми можемо безпечно припустити, що в найближчі роки ми побачимо нові форми співіснування між ними Традиційні сайти онлайн-слотута інноваційні шляхи розваг, що лише збільшить варіанти, які ми маємо.

Остання статті

Типи казиностів

Опубліковано: 3 лютого 2021 року.

Лос Казинос де Дональд Трамп

Опубліковано: 1 лютого 2021 року.

Мобільні телефони для гравців

Опубліковано: 30 січня 2021 року.

Перегляньте всі елементи