Команда MIT Blackjack: секрети підрахунку картки

Фільм 21 не такий популярний, як і інші назви кіно, присвячені казино, але популяризувала справжню історію команди MIT Blackjack. Команда надзвичайних гравців, хоча вони не були єдиними. Підрахунок картки команди з'явився за багато років до команди MIT. На сьогоднішній день ця команда є найвідомішою серед гравців та студентів, оскільки вони є єдиними, хто розробив науковий підхід, щоб бити казино, і хто мав більший успіх у Блекджек. Команда була більш ніж 80 людям у кращому випадку і вдалося виконати багато гравців BlackJack: побити казино у довгостроковій перспективі. Давайте подивимося, як вони це зробили.
Секрети команди MIT Blackjack Поділитися на Pinterest

Що таке команда підрахунку букв блекджек?

Техніка підрахунку букв завжди була великим кошмаром для казино. В основному це не є незаконною технікою Якщо машини або інші інструменти не використовуються для полегшення кількості.

Насправді кваліфіковані гравці, які можуть використовувати кількість, дуже мало, тому що Ця техніка вимагає відмінних математичних навичок і концентрація вищого рівня. Також, в даний час Казино використовують різні форми процедури, яка запобігає кількості картки І якщо ви підозрюєте, що хтось розповідає, що листи будуть вигнані від негайно від готелю Blackjack.

Якщо ви також є вентилятором Blackjack і хотів би дізнатися, що експертна техніка гри ви можете прочитати Наш публікація в цьому блозі, присвяченій темі графа карт. Якщо ви початківець, який хоче дізнатися, як грати в Блекджек, ми можемо допомогти вам знайти гру, яка найкраще підходить вам, тому що ми надаємо багато Відгуки про блекджек. З усіма правилами кожного варіанту, який доступний на іспанському ринку.

Члени команди MIT також не знали гру на початку і Завдяки своїм математичним навичкам вони стали фахівцями в рахунку. У той час в казино вони не мали сьогоднішніх технологічних інструментів, щоб швидко виявити карткові лічильники. Велика різниця полягала в тому, що ті, хто заробляв гроші, ліквідні літери втратили його з такою ж легкою, що робить великі ставки.

Речі змінилися в середині сімдесятих років ХХ століття, коли хлопець назвав Кен Устон зумів консолідувати свою діяльність провідних добре організованих груп Побити казино по всьому світу. Виявляється, що ці "вчені" Бледжак "не залишалися на тому ж рівні протягом усього часу і розвивалися нові стратегії. Uston навіть опублікував книгу, в якій він назвав свій великий успіх Показуючи підрахунку картки на вигляд усіх, як ідеальна техніка для гри Blackjack.

"Граф - це все".Білл Каплан

Для того, щоб розраховувати на картку, потрібні кілька людей З простих причин. Crupier чорнила багато букв і швидко, ви також можете використовувати автоматичну машину для душу, а отже, Вам потрібна людина з команди, яка є "спостерігачем" карт, і це робить кількість. Ось чому спостерігач лише став невеликі суми грошей, щоб мати можливість доглядати за столом.

З іншого боку, Людина команди повинна бути "Великим гравцем", який буде робити ставку в потрібний час. Мета команди є визначити момент, коли літери корисні, і повинні бути ставкою на великі. Цей момент вказується спостерігачем до Великого гравця, щоб цей інший робить більше ставок, який може бути навіть скандальної сумою. Цей розподіл ролей між членами групи також використовується Інша техніка називається класифікацією краю.

Чотири букви тузів з буквами t, e, a, m сенсу «команда» англійською мовою

Для максимальної прибутку Команди блекджек також використовують "інвестори". Ці люди, які надають гроші за ставки. Проте інвестори ніколи не невідомі люди для членів команди та У більшості випадків ваша родина або друзі.

Як бачили, що в цій схемі немає нічого складного. Коли ідея з'явилася вперше Було багато молодих і розумних людей, які хотіли заробляти гроші за рахунок казино. Дуже ймовірно, що деякі з них були успішними без припущення або розповідаючи свої історії будь-кому, а інші не вдалося і кинули рушник. Тим не менш, Мут-хлопці були дуже різними.

Гра для них стала серйозним бізнесом.

Почніть з нуля і дістатися до вершини

"Як ставати, коли ви повинні це зробити". Це не назва онлайн-курсу та значно менше для студентів з технологічного інституту Массачусетс. Однак все почалося там у МІТ, де зустрілися перша команда, щоб створити цю міфічну групу гравців блекджек. Це було в далекому 1979 році, коли вони почали свої пригоди в казино. Їх перші кроки не були успішними, і багато членів розчаровуються невеликими сумами, які вони вийшли з команди. Тим не менш, Це була зустріч долі, яка змінить все.

У той час команда MIT була під керівництвом J.P. Маса відома як "пан М Одного разу в травні 1980 року, хоча він їв у ресторані, він почув цікаву розмову про підрахунок карт. Ті, хто говорив біля сусіднього столу, привернули свою увагу, згадавши про повернення 35 разів - деякі результати, які були набагато кращими, ніж ті, хто мав свою власну команду MIT!

Таким чином, пан М. і Білл Каплан, який в той час був нещодавно закінчив Гарвард і керував успішною командою, щоб підрахувати листи, як навчався. Команда Kaplan була вже нудна казино в Неваді і хотіла обернутися для казино по всьому світу. В той самий час Білл вважав цю ідею, як це занадто складно, щоб звикнути до нових правил казино І я не хотів брати участь у змінах планів вашої групи. Просто з цієї причини пропозиція співпраці з паном М. здавалося більш ніж цікавим.

Бізнес-навички Каплана були каталізатором для математичних математиків, які потребували цього. До прибуття Каплана команда MIT була зосереджена занадто багато на використанні складних систем та більше часу, витрачених, ніж у іграх. З впливом Kaplan, команда MIT покращила систему підрахунку та прикладні крихітні внутрішні процедури. Гравці почнуть отримувати години, передані на столиках блекджек, і отримають частину прибутку. Нова команда почалася з десяти членів і Загальний човен $ 89,000 І йому вдалося дублювати його лише десять тижнів.

Настав час почати вербування.

Команда MIT: добре структурований гральний машина

Але не вірте, що команда MIT була невеликою групою спостерігачів, які намагалися подолати систему. У реальному житті, який тип подвигів рідко працюють. Знаменитий творець системи підрахунку карт, Едвард Торп, також вважається одним з Найбільші коди казино З усіх часів я створив керівні принципи для використання навичок та знань, щоб експлуатувати систему, а не порушувати закон.

Команда MIT була справжньою компанією для операційних цілей та встановленого бюджету. Було постійне обертання нових гравців, які вступили в команду лише після того, як пережив строгий процес відбору, який включав багато сеансів підрахунку карт у надзвичайно стресових умовах. Новоріки отримали велику і абсолютно безкоштовну тренування, які пізніше зазвичай перетворювали великі прибутки.

В той час Казино вже використовували внутрішні норми, які заборонені картки Отже, спостерігачі та великі бетери не могли говорити про поточний рахунок перед усіма. Вони використовували кодовані фрази. Всі члени навчилися пов'язувати конкретні слова з цифрами за допомогою деяких спеціальних букв. Якщо спостерігач використовував один з цих слів у фразі, це означало, що він дав сигнал до Беттора, щоб змінити ставку.

Закодоване слово для 1 - "дерево".

"Дерево", тому що це виглядає як цифра 1.

Кодове слово для 2 - "Перемикач"

'Switch' і є 2, оскільки у вас є два варіанти: Увімкніть / вимкнути.

Кодоване слово для 3 - "Табурет"

'Taburete' - 3 для наявності трьох ніг.

Codeword для автомобіля 4

'Автомобіль', тому що він має 4 колеса

Закодоване слово для 5 - "рукавичка"

"Рукавичка", тому що рукавички мають п'ять пальців

Кодоване слово для 6 - "Пістолет"

'Gun', тому що пістолет містить 6 куль

Кодоване слово для 7 - "Дане"

"Craps", через щасливий 7 кидок

Закодоване слово для 8 - "американський більярд"

"Американський більярд" м'ячем з 8

Слово, закодоване 9, - "кот"

"Кіт", тому що кішка має 9 життів

Слово, кодована 10 - це "боулінг"

«Боулінг», тому що є 10 штифтів

Слово, закодоване 11, - "футбол"

"Футбол", тому що кожна команда має 11 гравців

Слово, закодоване 12, - "Яйця"

«Яйця», тому що взагалі вони продаються в десятках

Слово, кодована 13 - це "відьма"

«Відьма», тому що 13 - це ряд невдачі

Слово, кодована 14 - це "Кільце"

"Кільце", тому що він виготовлений з 14 карат золота

Слово, кодована 15, - "Check"

"Перевірка", тому що більшість людей у ​​США сплачуються в день 15

Слово, закодоване на 16, - "солодкий"

«Солодкий» для цукерок 16 років

Слово, закодовані 17, - "Журнал"

"Журнал" американським журналом "17"

Слово, закодовані 18, - "Коробка голосування"

"Коробка голосування", тому що ви можете лише голосувати лише після 18 років

Погані Рах були щось природним для окремих гравців, а для групи взагалі, оскільки граф картки не є ідеальною системою. Довгострокове бачення і Повна віра в його методи підтримувала гравців, щоб продовжувати розвиватися, і дух команди мав велику роль. Багато успішних бізнес-ідей не вдалося через короткострокові проблеми, але команда MIT зберігалася та процвітала.

Дисципліна була ключем до вашого успіху. Те, що вони зробили, було більше, ніж ставка: вони інвестували свої гроші та використовували тактику, яка мінімізувала ризики. Кожен з них заповнений детальний звіт та час інформації була визначена як ключовий ресурс. Команда завжди шукала нових казино, які ще не звикли виявляти лічильники карт, а спостереження за службовцем безпеки вже знав техніку.

«Кожні очі були покладені на ту ж мету. Кожен гравець так хвилювався про виконання своїх супутників, як за його "."Білл Каплан

У якийсь момент кажуть, що команда Росії Mit вдалося отримати перевагу щонайменше 2% над будинком.

Вперше в історії приплив почав змінюватися.

Що прийшло після: Багато обличчя команди MIT

Чіпси казино на століУ 80-х роках команда MIT швидко зростала. В одному місці було більше 30 гравців Округлення казино з величезним Ігровий капітал понад 300 000 доларів. Протягом багатьох років вони мали інвестиційний прибуток до 300% Який був безпрецедентний успіх.

Звичайно Казино почали усвідомлювати, а деякі ветерани вже були відзначені як небезпечні. Наприклад, Білл Каплан повинен був використовувати вторинну роль і вийти з головної дії за столами, тому що його обличчя вже було відомо в казино, а колись виявлено, що персонал безпеки почав дотримуватися членів своєї команди. Однак це вже не було проблемою, тому що Нові студенти MIT завжди були доступні.

Вже до кінця вісімдесятих років вони почали відчувати втома, коли Каплан разом з паном М. та співавтором Джон Чанг вирішив скористатися відкриттям нових казино в Коннектикуті. Вони навіть створили компанію! У 1992 році вони зареєструвалися в Массачусетському обмеженому суспільстві Стратегічні інвестиції. Структуровані як агентство нерухомості, Компанія вдалося об'єднати бюджет понад 1 мільйон доларів І досвідчені карткові лічильники використовували свою найкращу техніку. З більш ніж 80 гравцями в команді Вони напали на казино по всьому Північноамериканському континенті. Вони отримували кількість записів і вдалося досягти піку свого успіху.

"Коли у вас є перевага, вийміть гроші".Білл Каплан

Найбільш успішна гра команди всіх часів виникла неминуче закінчення змінного часу. Казино відчував загрозу і почав затвердіти заходи з використанням елітних органів безпеки, щоб закінчити безпрецедентні напади. Фахівці з безпеки почали вивчати щорічники MIT для того, щоб виявити потенційно небезпечних гравців.

Однак епоха глобалізації, яка процвітала протягом 90-х років, запропонувала нові потенційні форми, вигідніше інвестувати. Врешті-решт, члени команди MIT були підприємцями. Наприкінці 1993 року Стратегічні інвестиції LTD було розчинено за взаємною згодою І після того, як виплачуєте значні прибутки гравцям та інвесторам, головні члени дотримувалися своїх майбутніх проектів.

П'ять головних героїв фільму "21"

Це не було кінця історії, звичайно, не. Велика кількість підготовлених карт лічильників утворилися свої власні команди І вони продовжували свою екскурсію по казино протягом 90-х років. Точний амфібії і рептилії Це були найвідоміші спалахи команди MIT і з суперечливими історіями про фактичний розмір їх діяльності. Є припущення, що навіть дві команди змагалися, щоб побачити, хто виграє більше грошей.

Все це буде продовжувати до прибуття нового століття, коли Нові заходи безпеки казино повільно "переконані" лічильники професійних листів відхилятися від інших заходів. Настав час для команди MIT Blackjack перейти до історії.

Розкрити секрети: спадщина команди MIT

Сьогодні команда MIT дуже добре відома у всьому світі. Його пригоди були популяризовані в книзі Бензріха, "Приведення будинку", вважається одним з Гра книги Одільний для будь-якого гравця казино. У нас також є А. Фільм "21" Це не було успіху каси, але вдалося привернути увагу громадськості до найвідоміших карт карт. Багато гравців, які керували командою за роки, оголосили публічно та зробили семінари з причин їх успіху.

На останньому місці, Ключ не був системою, яку вони використовували, але особисті характеристики фізичних осіб, які були зібрані. Багато хто з них став успішними керівниками або консультантами, що розвиваються у вибраних полях так само, як вони грали в Блекджек.

Тим не менш, Його руйнівний крок казино з усього світу викликав серйозну зміну правил. Багато хто з правил, які сьогодні турбують вас як в інтернет-казино, так і фізикам, є результатом тиску, зробленого казино, команд Блекджек, організований протягом 80-х років та дев'яностих років.

Неважливо, якщо ви любите їх чи ні, Гравці MIT залишили свою марку на світовій грі назавжди, і вони заслужили свій сайт у Великій кімнаті слави блекджек. І ви, якщо тепер ви відчуваєте, натхненну грати цю знакову гру, ви можете відвідати один з Кращі іспанські казино Де ви можете грати і скористатися великим бонусом.

Остання статті

Типи казиностів

Опубліковано: 3 лютого 2021 року.

Лос Казинос де Дональд Трамп

Опубліковано: 1 лютого 2021 року.

Мобільні телефони для гравців

Опубліковано: 30 січня 2021 року.

Перегляньте всі елементи